opus Startet 20.August.2004 Del på Facebook Startet 20.August.2004 Hei Båtvenner ! Flere er interessert i seilern min,Beneteau First18, men kun en av interessentene har testen av seilegenskapene fra Seilmagasinet.Hadde vært mer "rettferdig" om jeg kunne tilby testen til alle.På forhånd takk! Hilsen Anders / Opus. PS. Haster litt da jeg nødig vil holde noen på pinebenken. Mail til: andersfalch72@hotmail.com Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 20.August.2004 Del på Facebook Svart 20.August.2004 Testen koster 60,- kr hvis du ikke er abbonent på bladet. Gjerrigknark! GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 20.August.2004 Del på Facebook Svart 20.August.2004 Testen koster 60,- kr hvis du ikke er abbonent på bladet. Gjerrigknark! GeirKS Synes det er naudent å ta penger for dette. Andre blader har tester liggende ute gratis. Greit nok at man vil at folk skal abbonere men jeg hadde fått mer lyst til å bli abbonent hvis bladet hadde gitt en viss service. Dumt å abbonere på et blad som resirkulerer så mye stoff fra Båtmagasinet. Synes vi skal ha en egen tråd for "Jeg trenger hjelp fra en abbonent på Seilmagasinet" Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 20.August.2004 Del på Facebook Svart 20.August.2004 Synes det er naudent å ta penger for dette. Andre blader har tester liggende ute gratis. Greit nok at man vil at folk skal abbonere men jeg hadde fått mer lyst til å bli abbonent hvis bladet hadde gitt en viss service. Dumt å abbonere på et blad som resirkulerer så mye stoff fra Båtmagasinet. Synes vi skal ha en egen tråd for "Jeg trenger hjelp fra en abbonent på Seilmagasinet" For min del hadde jeg heller sagt opp abbonementet på Båtmagasinet... GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 20.August.2004 Del på Facebook Svart 20.August.2004 For min del hadde jeg heller sagt opp abbonementet på Båtmagasinet... GeirKS Det er gjort, samme med Praktisk Båtliv. Nå er det Praktiskt Batagande som gjelder! Men av og til blir både BM og Seilmagasinet innkjøpt. Sitér dette innlegget Link to post
opus Svart 22.August.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.August.2004 Takk til baatplass-venn,som mailet meg testen. Min venn First`en er nå solgt.Min nye lekekamerat heter Bakke26, håper vi blir like gode venner. Søker forresten etter andre Bakke26 eiere, for utveksling av erfaringer osv. Om finnes test/info om Bakke26 noe sted,mail meg gjerne den/de. På forhånd takk! Hilsen Opus andersfalch72@hotmail.com Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.