Harmony Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 Jeg har en havnepresenning som etter et par sesonger ser litt sliten ut. Den er av typen litt `gummiaktig`. Hva benytter jeg til å vaske denne slik at jeg får av all skiten. Med skit menes ikke måkeskit, men rett og slett vanlig skit som samler seg i løpet av tiden. Har blitt anbefalt produkter fra Ship Shape, men har ikke klart å oppnå kontakt med disse per mail. Til fendrene benytter jeg gul jiff, og det fungerer alltid bra. Men trenger noe enklere til å vaske litt større flater. Noen som har tips til rengjøringmiddel, tynner e.l som kan benyttes? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Dieselboy Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 Kanskje Jif Universal er tingen ...brukte det en gang på en velursoffa som var veldig møkkete....ble et perfekt resultat, nesten som nytt. Sprayet på rett fra flasken, maserte det inn i stoffet med en myk børste så videre med en tepperenser med kun rent vann på såpetanken. Sprayet på godt med vann til all jif'en var tatt ut av stoffet. Så prøv ... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts