Jump to content

Honda bf40 Efi feilsøking "Buzzer lyd"

Steen

Recommended Posts

Har et problem at når jeg starter motoren(kliss ny Honda bf40Efi) så kommer den buzzer lyden og varer mer enn 30 sek. Motoren starter som ei klokke og det er ingen feilmeldinger på fj,kontrolldisplayet så jeg skjønner ikke hva som kan være galt. Har sjekket Olje,kjølevann og nok bensin osv. Er jo bare den buzzer lyden som er feil, men regner med at det er en grunn til den kommer. Lyden varer i ca1-2 sek med 1 sek pause sånn ca.

Takker for alt av tips

Motorn har bare gått ca 15min på trolling. Planen var jo å kjøre inn en god del i dag, men den planen kan jeg vell bare si hade til..... :seeya:

Og du hadde sjekket kontrollstrålen, at det ikke er noe som har tettet seg der? Forsvinner lyden etter 30 sek.? Det skal vel også være en slags turtallsperre som slår seg inn ved fare for overoppheting, så tror neppe det skjer noe galt om motoren brukes. Men for all del, finn ut hva som gjør det.

Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...