tuborg Startet 9.Mai.2010 Del på Facebook Startet 9.Mai.2010 (redigert) Har altid brukt hvitt bunnstoff men er ikke fornøyd med dette. Det blå kommer altid igjennom og søler till. I år har jeg fjernet ALL gammel bunnstoff og tenker å gjøre den hvite stripa skikkelig. Hadde vært årlæit med noe som gjorde att man slapp å male hvårt år. Den er jo litt kjip å få skikkelig. Hvertfall når man i all hast skal bli ferdig med den når du ser trøkken kommer kjørende for å løfte deg på vannet. Hva bruker dere? Ett annet spørsmål er: Er det en praktisk og god måte å linje opp vannlinja på? Spenne en tråd eller noe?? Erfaringer?? (Hos meg ligger den hvite stripa noen cm. over vannlinje. noe som sikkert er en fordel. Redigert 9.Mai.2010 av tuborg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Goks Svart 9.Mai.2010 Del på Facebook Svart 9.Mai.2010 I fjor brukte jeg maskeringsteip, når jeg bunnsmørte båten min for å lage en fin kant. det ble ca likt på begge sider etter øyemål. Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 9.Mai.2010 Del på Facebook Svart 9.Mai.2010 Dette spørsmålet har dukket opp i flere forskjellige tråder, og svaret er stort sett det samme: Bruke helt vanlig oljemaling. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Volvomekanikeren Svart 9.Mai.2010 Del på Facebook Svart 9.Mai.2010 Hva bruker dere? Jeg bruker Maling Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.