Jump to content

Båtstatus nå før langhelgen 13-17 mai

oslofjord

Hvor er din båt nå ?(ikke besvar etter 13 mai)   

100 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Koste meg på fjorden i dag.......kan virkelig anbefales... men langs kysten var det mange landfaste båter......og ledige båtplasser...

Mange skoler ( og voksne) har snart fri fra torsdag 13 mai til og med mandag 17 mai.....blir det båt eller pussehelg ?

Edited by salt (see edit history)

Prioriterer å få malt huset mens været tillater det. Båten står helt innpakket fortsatt  :cryin:  Ikke særlig gøy, men helt nødvendig dessverre.

Hvis det blir fint vær 17 mai tar fruen og jeg båten, fortøyer i byen og ser på at ungene går i toget. De har forøvrig blitt store nå at de ikke gidder å være sammen med oss på dagen. De bestikkes med lommepenger og finner på noe annet morsomt mens vi finner vi oss en lun bukt og tar et glass champis, spiser litt god mat og bare koser oss i solen.

Stillheten på sjøen står i skarp kontrast til folkelivet i byen på denne dagen. På denne måten får vi litt av begge deler på nasjonaldagen. Om ettermiddagen blir det grilling i heimen med unger og hele hopprennet. :smiley:

Har vært ute på helgeturer de siste 5 helgene, så da må jeg bare fortsette i den tralten. Så det blir helgetur nr. 6 i år med avgang onsdag. Har båt for å bruke den!

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Hitill er dyreste opplagskostnad i pollen ca 40.000. Hvor dyrt kan det egentlig bli hvis man svinger innom en privat marina med en 50 foter og henter den ferdig sjøklar til våren ?

Brede katamaran turseilbåter er vel enda dyrere i opplag ??