Jump to content

Båtstatus nå før langhelgen 13-17 mai

oslofjord

Hvor er din båt nå ?(ikke besvar etter 13 mai)   

100 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Hvis det blir fint vær 17 mai tar fruen og jeg båten, fortøyer i byen og ser på at ungene går i toget. De har forøvrig blitt store nå at de ikke gidder å være sammen med oss på dagen. De bestikkes med lommepenger og finner på noe annet morsomt mens vi finner vi oss en lun bukt og tar et glass champis, spiser litt god mat og bare koser oss i solen.

Stillheten på sjøen står i skarp kontrast til folkelivet i byen på denne dagen. På denne måten får vi litt av begge deler på nasjonaldagen. Om ettermiddagen blir det grilling i heimen med unger og hele hopprennet. :smiley:

Har vært ute på helgeturer de siste 5 helgene, så da må jeg bare fortsette i den tralten. Så det blir helgetur nr. 6 i år med avgang onsdag. Har båt for å bruke den!

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...