oslofjord Startet 9.Mai.2010 Del på Facebook Startet 9.Mai.2010 (redigert) Koste meg på fjorden i dag.......kan virkelig anbefales... men langs kysten var det mange landfaste båter......og ledige båtplasser... Mange skoler ( og voksne) har snart fri fra torsdag 13 mai til og med mandag 17 mai.....blir det båt eller pussehelg ? Redigert 9.Mai.2010 av salt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 9.Mai.2010 Del på Facebook Svart 9.Mai.2010 Prioriterer å få malt huset mens været tillater det. Båten står helt innpakket fortsatt Ikke særlig gøy, men helt nødvendig dessverre. Sitér dette innlegget Link to post
Amfea Svart 9.Mai.2010 Del på Facebook Svart 9.Mai.2010 (redigert) Vi går ombord 17.mai, og blir i båten til 24.mai. Med Sagatreff i Lindås som avslutning. Redigert 9.Mai.2010 av Amfea II (see edit history) Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Kommandør Svart 9.Mai.2010 Del på Facebook Svart 9.Mai.2010 Hvis det blir fint vær 17 mai tar fruen og jeg båten, fortøyer i byen og ser på at ungene går i toget. De har forøvrig blitt store nå at de ikke gidder å være sammen med oss på dagen. De bestikkes med lommepenger og finner på noe annet morsomt mens vi finner vi oss en lun bukt og tar et glass champis, spiser litt god mat og bare koser oss i solen. Stillheten på sjøen står i skarp kontrast til folkelivet i byen på denne dagen. På denne måten får vi litt av begge deler på nasjonaldagen. Om ettermiddagen blir det grilling i heimen med unger og hele hopprennet. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 9.Mai.2010 Del på Facebook Svart 9.Mai.2010 Har vært ute på helgeturer de siste 5 helgene, så da må jeg bare fortsette i den tralten. Så det blir helgetur nr. 6 i år med avgang onsdag. Har båt for å bruke den! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
oslofjord Svart 10.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Hitill er dyreste opplagskostnad i pollen ca 40.000. Hvor dyrt kan det egentlig bli hvis man svinger innom en privat marina med en 50 foter og henter den ferdig sjøklar til våren ? Brede katamaran turseilbåter er vel enda dyrere i opplag ?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.