Jawik Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Gratis sjøkart for iPhone må da kunne være noe for de fleste. Quote The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post Share on other sites More sharing options...
fanntomas Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Dette fungerer bare på Ipone 3G til informasjon. Jeg prøvde å laste ned programmet, men fikk feilmld. om dette. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mulligan Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Funker overaskende bra så langt. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
alidal Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 (edited) Dette fungerer bare på Ipone 3G til informasjon. Fungerer helt fint på min 3GS.... Her er forøvrig en link til diverse maritime apps. Edited May 9, 2010 by alidal (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
avsluttet Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 utrolig! Kjøpte iphone på fredag, og har stort sett gått rundt å vært imponert hele helga. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
sveinh04 Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Ja det var gilde greier.... Quote Turen begynner når man legger fra brygga.... Link to post Share on other sites More sharing options...
Pjolter Posted July 7, 2010 Share Posted July 7, 2010 Konvertert til slutt jeg også, fikk lastet inn gratis kart og kystpatruljens apps.. helt genialt spør du meg. ser hvor hvor nærmeste redningsskøyte er og telefonnummeret til skøyta Virkelig moro Mvh Pjolter Quote I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post Share on other sites More sharing options...
alidal Posted July 7, 2010 Share Posted July 7, 2010 Hvis du har oppdatert til iOS4 må man ikke laste ned Navionics kart, da de ikke er klar for denne oppdateringen. Ble litt problem med Navionics på min, men jeg hadde kjøpt den tidligere. Regner med det snart kommer en fiks...... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts