Jawik Startet 9.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2010 Gratis sjøkart for iPhone må da kunne være noe for de fleste. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
fanntomas Svart 9.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2010 Dette fungerer bare på Ipone 3G til informasjon. Jeg prøvde å laste ned programmet, men fikk feilmld. om dette. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 9.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2010 Funker overaskende bra så langt. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 9.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2010 (redigert) Dette fungerer bare på Ipone 3G til informasjon. Fungerer helt fint på min 3GS.... Her er forøvrig en link til diverse maritime apps. Redigert 9.Mai.2010 av alidal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 9.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2010 utrolig! Kjøpte iphone på fredag, og har stort sett gått rundt å vært imponert hele helga. Sitér dette innlegget Link to post
sveinh04 Svart 9.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2010 Ja det var gilde greier.... Sitér dette innlegget Turen begynner når man legger fra brygga.... Link to post
Pjolter Svart 7.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2010 Konvertert til slutt jeg også, fikk lastet inn gratis kart og kystpatruljens apps.. helt genialt spør du meg. ser hvor hvor nærmeste redningsskøyte er og telefonnummeret til skøyta Virkelig moro Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
alidal Svart 7.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2010 Hvis du har oppdatert til iOS4 må man ikke laste ned Navionics kart, da de ikke er klar for denne oppdateringen. Ble litt problem med Navionics på min, men jeg hadde kjøpt den tidligere. Regner med det snart kommer en fiks...... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.