Timeout Skjeberg Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Har en Techimpex gasskomfyr som brenner dårlig på det store blusset, det er kun ca halve sirkelen som tar fyr med det resultatet at gassvarsleren piper. Er det noen som har vært borte i det samme problemet og er det noe det lett går an å fikse, eller er en reparatør eneste utvei?? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bitteliten Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 plukk fra hverandre, blås rent for rusk Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Timeout Skjeberg Posted May 9, 2010 Author Share Posted May 9, 2010 Jeg har hatt av brenneren og renset alle hullene, noen var helt igjengrodd, men det ble egentlig værre etter at jeg hadde gjort det. Mulig at jeg har satt det feil sammen igjen, får sjekke det igjen. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Otto R Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Vi hadde det samme da vi kjøpte båten. Demonterte alt og staket opp alle hull, det ble som en ny brenner uten soting . det var en skikkelig "dritt"jobb, men når resultatt blir bra , så er det verd det :) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts