BMP Startet 9.Mai.2010 Del på Facebook Startet 9.Mai.2010 Hei har noen fendre og blåser som har pungtert i løpet va vinteren. Er det noen som har erfaring med og reparere slike? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 9.Mai.2010 Del på Facebook Svart 9.Mai.2010 Kva trur du om slik som de selger til gummibåter? Er vel tokomp. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
BMP Svart 10.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Om fendre og blåser er som jeg tror laget av PVC kan muligens lim til PVC gummibåter brukes. Men ser i beskrivelsen til de tokomponente at de er til bruk på PVC duk. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Fendere ol. er som regel laget av Polyetylene, en av plasttypene som er nærmest umulig å lime. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Sjeldenutpå Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 sika då ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Ask Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Hei I ein annan og eldre tråd så har eg svara på dette. Den som leitar han finn. Det som dug er tokomponent Zodiaclim. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 (redigert) Jeg har med hell brukt hurtigtørrende Aralditt (to-komp): Fenderen hadde hengt foran dieselvarmer-eksosen, og hullet var ca 1/2 cm i dia. Gjorde godt rent rundt hullet, rubbet litt og lot limet tørke litt før jeg fyllte i - har holdt i to sesonger etterpå, så dette kan kanskje også være verdt å prøve Redigert 10.Mai.2010 av Bonita I (see edit history) Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Tilde Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Og hvor går grensen til å kjøpe seg nye fendere? Koster disse så mye at det er verdt å kjøpe to-kompenent lim for å reparere? For meg er fendere forbruksvare. Er de ødelagt, kjøper jeg nye. Likeså når de blir så møkkete og ødelagt i overflaten at de sverter. Det skylder vi hverandre når vi legger fendere mellom oss i trange havner Sitér dette innlegget Link to post
Junke Svart 11.Mai.2010 Del på Facebook Svart 11.Mai.2010 Blir ikke aralditt helt hardt? I så fall kan vel dett stripe opp skroget? (om ikke en fender strømpe blir brukt) Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 11.Mai.2010 Del på Facebook Svart 11.Mai.2010 Araldit er vel det samme som epoksy det Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.