motor Startet 10.Mai.2010 Del på Facebook Startet 10.Mai.2010 Hva er riktig behandlingsmetode av slik overflate. Polering med vanlig polish? Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 10.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Hmmm... Ingen som har noen erfaring med dette? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Hvis du tenker på slik "kunstig" teak som f.eks. Askeladden bruker i sine senere modeller (og sikkert flere andre båtfabrikkanter), så er det kun vanlig spyling, vask og tørk. Har aldri sett eller hørt at dette skal behandles med noe. Står heller ingenting i "user guide" som følger med alle nybåter til f.eks. Askeladden ang. dette belegget, utenom vanlig rengjøring. Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 10.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Tenker på disse ja, men de er har vel en overflate av epoksy eller noe slikt og tenkte at de muligens kan ha godt av litt stell som hindrer uttørking av overflaten. Sitér dette innlegget Link to post
Seasu Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Prøv med polytrol Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Tror jeg ville forhørt meg hos en av båtfabrikkantene som leverer dette belegget i sine båter, før jeg begynte å smøre på diverse remedier på slik en "kunstig teak". Bare for og være på den sikre siden? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.