kællen Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 byttet impeller på båten i går og klarte og miste den ene skruen ned under motoren, og har selvfølgelig glemt og ta med en skrue på jobben i dag, tenkte jeg skulle plukke med meg en ny på veg hjem fra jobb, men vet ikke dimensjonen, noen her som vet :) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Gurba Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 (edited) Tar du med den en m4x15 og en m5x15 så tror jeg du er reddet... Gjorde samme sjøl i fjor og da hadde jeg i hylla som passet og jeg har bare mm skruer i hylla. Edited May 10, 2010 by Anders Haaby (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hobby 430 Sport Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Ta med en M3 også for den er ikkje tykk den skruen!! Quote O Erland med båtførerbevis Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts