Mjösseiler Startet 10.Mai.2010 Del på Facebook Startet 10.Mai.2010 Hallo, jeg har en fjord 20 snekke. Mangler ett oppheng til gardinene, og lurer på hvor det er å få kjøpt, den forrige var en ståltråd med gummi tror jeg, men er dette noe som er å få kjøpt på vanlige butikker som f.eks: jysk? takker for alle svar og evnt. tips! MVH Mats J.Hansen Sitér dette innlegget Skilsö 23 og bukh dv36. Mjøsa Link to post
M/S Bastard Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Spiral heter dette, fåes helt sikkert hos jysk, eller f.eks Jernia Sitér dette innlegget Link to post
mor Amica Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Spiralen tror jeg du skal holde unna gradinene prøv heller med gardinwire, den får du kjøpt på de fleste gardinbutikker, også på Jysk, Ikea eller jernvarebutikker. mvh Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
CapD Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Clas Ohlson selger gardinspiral Sitér dette innlegget 1976 Huglo 27 1990 Hansvik 18 combi 1987 Nord West 900 2001 Terhi Nordic 6020 C - 2005 Quicksilver 620 Flamingo Link to post
index Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Ellers så selges det noe som kalles båtskinner, det er smale aluminiumsskinner med en 1cm bred leppe på ene siden som du kan presse inn bakom vindusrammene. Fungerer meget bra! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hobby 430 Sport Svart 11.Mai.2010 Del på Facebook Svart 11.Mai.2010 Hvis de er fare for fukt i båten ville eg styr unna den spiralen, etter noen år begynne den og ruste innvendig og gardinene blir ikke så fine, har selv denne typen og har lurt på om eg skal gå over til alu skinne eller tynn rustfri wire! Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Snekker'n Svart 11.Mai.2010 Del på Facebook Svart 11.Mai.2010 Denne kan kanskje brukes? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.