JKV Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Hei! Er det noen her som kan svare meg på koffor kontrollstrålen på min tohatsu 90hk, 96mod kutter og begynner å "spytte" istedenfor å spyle jevnt når eg overstig ca.3000 omdreininger? har sett etter lignende problemer her inne men finn ikkje noke om det. dette er noke den har begynt med nå i det siste, strålen er ikkje sterk ved gange under 3000omdr heller. takker for alle svar Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Volvomekanikeren Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Skiftet impeller i det siste? Quote If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post Share on other sites More sharing options...
Mouche Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Prøvd å stake opp? Quote Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post Share on other sites More sharing options...
JKV Posted May 10, 2010 Author Share Posted May 10, 2010 Har ikkje prøvd å stake, vil bli prøvd , undervannshus var inne på reperasjon i vinter. Gav beskjed om at impeller måtte skiftes om nødvendig, dette ble ikkje gjort så rekner med at den er i god stand Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
chagall Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Gav beskjed om at impeller måtte skiftes om nødvendig, dette ble ikkje gjort så rekner med at den er i god stand Her ville jeg nok "sjekket" impeller igjen. Hvis den aldri har blitt skiftet (1996 mod.) er det vel på tide. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
nordan family 27 Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 gjelder problemet under fart, eller også ved stilleligge? Dersom det kun oppstår under fart - kan det hende at vannet "suges ut", og at trykket ikke er sterkt nok til å opprettholde strålen i tillegg ? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
JKV Posted May 11, 2010 Author Share Posted May 11, 2010 Problemet kommer berre under fart, hva kan ver årsaken til at det "suges" ut? om det er det som er problemet Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts