MK Bjugnskjær Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Hei alle Skøyteeiere! Har du hørt om Norsk MotorSkøyteKlubb? Klubben er 35 år gammel, og består av medlemsbåter fra hele oslofjorden. Klubben ble startet i 1975 som Skøyteeiernes forening, kort tid etter døpt om til Norsk MotorSkøyteKlubb. I all hovedsak er intensjonene til klubben å samle skøyteeiere og eiere av gamle bruksbåter over 35 fot i en klubb, møtes på fjorden og andre arrangementer, samt bidra til erfaringsutveksling, rabattløsninger m.m. for medlemmene. I tillegg gir vi ut medlemsbladet vårt Skipperposten, som kommer ut ca 4 ganger i året. Høres det interessant ut? Har du skøyte, og er du glad i å bruke båten, samt er litt sosial, er dette klubben for deg. Se mer informasjon og søknadsskjema for medlemsskap på www.nmsk.no Er det noe du lurer på kontakt styret på post@nmsk.no eller svar på denne tråden så skal jeg svare så snart jeg har mulighet. Med vennlig hilsen og åpen invitasjon til samtlige, Thomas Nicolai Bjønness Formann 2010, Norsk MotorSkøyteKlubb Quote Med vennlig sommerhilsen Thomas N Bjønness Link to post Share on other sites More sharing options...
Sande (exSkjælø) Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Heisann Så kjekt å se noe fra dere her inne. Skjælø var medlem hos dere dengang vi kjøpte henne og vi fikk med oss en fin vimpel fra klubben da vi seilte henne til ny hjemmehavn i Haugesund. Vi har i ettertid forsøkt å finne mer info om klubben, men ikke funnet noe på nett. Jeg har lyst til å sende en liten takk til alle på brygga som var så hjelpsomme i 2004 de helgene vi var der for å rigge henne og å gjøre henne klar til tur. Angående navnet Skjælø, så het hun ikke det dengang. Skjælø er originale gamle navnet som vi har tatt tilbake. Hvis det er noen av dere som kjenner til henne og lurer på hvordan det gikk, så må de gjerne kikke innom hjemmesiden vår. Vi har vært kjempefornøyde og har hatt mange fine stunder med henne etter hun kom i vårt eie. Quote Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post Share on other sites More sharing options...
Bartesam Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Var medlem der for mange år siden da jeg hadde en 37 fots nordlandskutter. Mange hyggelige stunder der, og mange hyggelige treff. Quote Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post Share on other sites More sharing options...
MK Bjugnskjær Posted May 27, 2010 Author Share Posted May 27, 2010 Hei begge to. Hyggelig å høre at dere begge har vært medlemmer. NMSK har nå fått ny nettside, som oppdateres jevnlig (ukentlig). Her finner dere masse informasjon helt fra starten i 197`5. Vi jobber kontinuerlig med å oppdatere, legge ut, og finne frem til gamle og nye artikler og annet interessant stoff for bruksbåts og skøyte eiere. Stikk innom siden og se hva dere synes:-) Ha en strålende dag Quote Med vennlig sommerhilsen Thomas N Bjønness Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts