Netics Startet 10.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2010 (redigert) Noen som vet hvilken type båt dette er og ca hvor gammel den er? Hva kan den være verdt komplett med gammel 40hk motor slik den er, i ok stand? Redigert 10.Mai.2010 av Netics (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Netics Svart 10.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2010 Ingen som kan hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 10.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2010 du må jo smøre deg med litt tålmodighet. Er jo ikke 1881 dette her, hvor folk sitter parat 24/7 Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
puddingen Svart 10.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2010 Tja.. Minner om no vi drev å støpte på "båtbyggerkurs" i di glade 70 åra.. har du bedre bilder? Den bøylen bak tror jeg kommer fra Sea-Sea, Sitér dette innlegget Link to post
Netics Svart 10.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2010 Har ikke flere bilder desverre.. Sitér dette innlegget Link to post
grusapa Svart 10.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2010 selco 15 selspeed.. om det ikke stemmer så må vi få et bedre bilde.. den tragabøylene er extra stuff som eierne har skrudd på.. se under "dokumentasjon" eller hva det heter.. der er det lastet opp gamle båt brosjyrer ;) Sitér dette innlegget Mitt Selco 13 prosjekt Link to post
grusapa Svart 10.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2010 les på forumet om skummet som ligger i dørken.. om det ikke er gjort på denne, så må du beregne deg MYE jobb for å få det gjort.. motoren på bildet er en veldig gammel sak, tipper tidelig på -80 tallet. stolene er da ikke ut!! helt hva den er verd er.. vel, vil ikke tippe men du kjøper den kanskje fort mye jobb. Sitér dette innlegget Mitt Selco 13 prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.