RonOlsa Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Hei Er det noen som vet hvilken type motor dette er?? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
færd Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 (edited) Eh, 15HK Lister? Hva slags info er du ute etter? Et kjapt google søk ga ikke så veldig mye, men typebetegnelsen er SW2 og ble produsert mellom 1969 og 1976. Edited May 10, 2010 by færd (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
amanda_3 Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 Du er heldig for på skiltet står det typebetegnelsen. Sabb i Bergen hadde en del deler til Lister en gang i tiden, jeg hadde samme motor en gang. Oppgi bare nummeret på skiltet. God motor, men det elektriske på den var så som så....tror det var av type Lukas. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
RonOlsa Posted May 20, 2010 Author Share Posted May 20, 2010 Kan noen hjelpe meg å finne noe info på denne motoren? Hvilken type motor, manualer eller lignende Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
RonOlsa Posted May 20, 2010 Author Share Posted May 20, 2010 Jeg er egentlig på utkikk etter manualer både service og elektrisk. Har prøv å oppgi det nr som står på skiltet til sabb i bergen men de sa jeg ikke hadde sagt hvilken type motor det var. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Ingar Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Kommentar fra moderator: Har slått sammen det nye emnet med det som eksisterte fra før. Info til alle medlemmer: Om man savner svar skal man ikke starte et nytt emne, men poste en oppfølger i det eksisterende. Da vil det igjen havne på toppen av emnelisten slik at alle ser det. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
færd Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Nok et Google søk ga dette resultatet: http://www.stategen.com/wp-content/uploads/2009/04/stategen_lister-petter_general_parts.pdf Som nevnt tdligere så er motorbetegnelsen SW2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Volvomekanikeren Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Det er sabb som har Lister Petter, så ta ett bilde av skiltet, og gå inn til de, så får du all infomasjon du trenger om motoren på 2 min Quote If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts