Link Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 I dag består det av 1 slange fra inntak til filter og en slange fra filter til pumpe. Det jeg vurderer er 1 slange fra inntak til pumpe uten filter, men sette sil over inntaket under båten. Noen meninger om dette? Quote Tidligere GABBA 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Aquadoren Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 Om impeller ryker kan du plukke impellerbiter fra resten av kjølevannssløyfa Quote Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post Share on other sites More sharing options...
Link Posted May 11, 2010 Author Share Posted May 11, 2010 det må jeg nok med begge disse løsninger, men vil impeller ødelegges fortere med ny løsning? Quote Tidligere GABBA 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
pivago Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 Har kjørt med bare utvendig sil i mine år med båt. Jeg bytter impeller hvert 2. år og har ikke hatt noen problemer... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Sjøtunga Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 Hvorfor vil du fjerne filteret? Jeg spør av ren nysgjerrighet... Quote Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post Share on other sites More sharing options...
Sjeldenutpå Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 Kvifor vil du fjerne filteret? Eg og spør av rein nyskjerrighet... Quote Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post Share on other sites More sharing options...
Link Posted May 11, 2010 Author Share Posted May 11, 2010 det blir mye lettere å bytte slange om jeg går rett fra inntak med ventil og til pumpa. det er litt trangt under dørken.. Quote Tidligere GABBA 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts