Link Startet 11.Mai.2010 Del på Facebook Startet 11.Mai.2010 I dag består det av 1 slange fra inntak til filter og en slange fra filter til pumpe. Det jeg vurderer er 1 slange fra inntak til pumpe uten filter, men sette sil over inntaket under båten. Noen meninger om dette? Sitér dette innlegget Tidligere GABBA 2 Link to post
Aquadoren Svart 11.Mai.2010 Del på Facebook Svart 11.Mai.2010 Om impeller ryker kan du plukke impellerbiter fra resten av kjølevannssløyfa Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
Link Svart 11.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2010 det må jeg nok med begge disse løsninger, men vil impeller ødelegges fortere med ny løsning? Sitér dette innlegget Tidligere GABBA 2 Link to post
pivago Svart 11.Mai.2010 Del på Facebook Svart 11.Mai.2010 Har kjørt med bare utvendig sil i mine år med båt. Jeg bytter impeller hvert 2. år og har ikke hatt noen problemer... Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 11.Mai.2010 Del på Facebook Svart 11.Mai.2010 Hvorfor vil du fjerne filteret? Jeg spør av ren nysgjerrighet... Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Sjeldenutpå Svart 11.Mai.2010 Del på Facebook Svart 11.Mai.2010 Kvifor vil du fjerne filteret? Eg og spør av rein nyskjerrighet... Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Link Svart 11.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2010 det blir mye lettere å bytte slange om jeg går rett fra inntak med ventil og til pumpa. det er litt trangt under dørken.. Sitér dette innlegget Tidligere GABBA 2 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.