pivago Startet 11.Mai.2010 Del på Facebook Startet 11.Mai.2010 Har selvsagt fått impregnering på vinduene i kalesjen når jeg impregnerte i år. Er det noe som virker godt uten å forringe sikten når sånt skal bort ??? Jeg brukte biltema sin impregnering. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 11.Mai.2010 Del på Facebook Svart 11.Mai.2010 meiner å ha lest ein plass at det er masse du kan bruke, trur vaselinolje var nevnt... Søk på BP her og se, messe tråder om slik Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Fantino Svart 11.Mai.2010 Del på Facebook Svart 11.Mai.2010 Var nettopp tråd om det ja. Vaselinolje og myk klut gjorde visstnok susen, selv på mange år gammel og tørket impregnering. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 12.Mai.2010 Del på Facebook Svart 12.Mai.2010 Stemmer det, vasilinolje er tingen. Fikk bort imprigneringssøl som var 2 år gammelt. Du får det hos obs bygg eller andre lignende steder. Bruk polerduk eller noe annet mukt.. Jobb systematisk, ikke bare på flekkene men over hele ruta. Blir som ny igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 12.Mai.2010 Del på Facebook Svart 12.Mai.2010 Hadde nettopp en tråd om dette, eller det vil si jeg hadde en tråd om kalesje vask og impregnering, og der ble dette nevnt.. Vaselinolje gjør susen! Kansje ikke det billigste stoffet, men du har det en god stund! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.