Sun Flyer Startet 11.Mai.2010 Del på Facebook Startet 11.Mai.2010 Hei, Jeg har mulighet til å kjøpe en brukt 9 kw webasto vannvarmer for ca 6000,-. Det er bare det at den er 24v og jeg har 12v i båten. Er det noen som har erfaring med å konvertere strømmen fra 12-24 i en fast installasjon? Går det bort mye energi og er det i det hele tatt aktuelt å gjøre noe slikt? Den samme varmeren koster 17-18000,- ny, så jeg regner det for å være et godt kjøp. mvh Viggo Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
enter4u Svart 11.Mai.2010 Del på Facebook Svart 11.Mai.2010 Ah.... dette er noe jeg også har lurt på. Er spent på svarene Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 11.Mai.2010 Del på Facebook Svart 11.Mai.2010 Jeg hadde tatt kontakt med en webastoforhandler. Ganske sikkert leveres de aller fleste både i 12 og 24 volt. Spør hva som er enklest. Kanskje bare noen duppeditter som skal monteres eller fjernes på selve varmeren og kontrollboks. Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 11.Mai.2010 Del på Facebook Svart 11.Mai.2010 Jeg har det , kjører gjennom en konverter fra vaco, funker helt fint aldri hatt problemer. Mulig den bruker litt mer strømm en en ren 12v men ikke vært noe problem hos meg. Bernt Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 11.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2010 Hvor mye koster denne konverteren? Har du link til den? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.