Bitteliten Startet 12.Mai.2010 Del på Facebook Startet 12.Mai.2010 Jeg har en kar som lurer på å kjøpe jolla mi. Han bor på Stord. Noen som har tips om billig transport fra Moss til Stord? Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 12.Mai.2010 Del på Facebook Svart 12.Mai.2010 Du kunne jo ha kontaktet f.eks Tollpost eller Schenker. Spørre om du kan bli satt direkte over til en befrakter. Kan du levere den på en terminal og mottager kan hente den på en terminal er det mulig du kan deale deg en god pris på en av parti bilene. Både Tollpost og Schenker har terminaler på Rolvsøy. Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 12.Mai.2010 Del på Facebook Svart 12.Mai.2010 VIllen tatt ein telefon til Hustvedt og Skeie, dei har daglige avganger fra Oslo til Ølen, og forbi Stord og. http://www.finnalle.no/hustvedt_&_skeie_transport_as/65642795097.html Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Bitteliten Svart 16.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Takk for tipsene. Jeg videreformidler til interessent på jolla og ser hva som skjer Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Du kunne kanskje tipset om http://www.riksanbud.no/ også. Finnes sikkert flere slike sider også. Men her ligger det mange transportønsker, kanskje noen kan ta den med til en rimelig penge... Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Jeg videreformidler til interessent på jolla og ser hva som skjer Har ikke interessenten bil? Dette er ikke SÅ lange turen. Han/hun kan vel gjøre dette på en lørdag eller søndag? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
bukt Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Brukt omdal transport tidligere ved annledninger( holder til i stavangerområdet men kjører landet rundt), de er mye rimeligere enn andre, tar gjerne med ting på retur hvis det går biler i området du skal sende. Pris eks stavanger - oslo V8 mercruiser med drev 750 kr pluss mva , dieselaggregat samme vei 1000 pluss mva da to år senere 2007, 2008 trondheim -oslo snøscooter 2000kr mot 10000 ved bruk av linjegods.. Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Pris eks stavanger - oslo V8 mercruiser med drev 750 kr pluss mva , dieselaggregat samme vei 1000 pluss mva da to år senere 2007, 2008 trondheim -oslo snøscooter 2000kr mot 10000 ved bruk av linjegods.. Det var jo gode priser! Linjegods (Schenker) regner jeg med er i samme ulla som Tollpost, veldig dyr frakt om en ikke er kunde fra før og avsender må være firma... (noe jeg glemte å nevne i første innlegg) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 16.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Jeg kjenner noen som er stor kunde av Tollpost - så jeg sjekker der også. Er det mulig med returfrakt eller å komme seg med på en bil som uansett går så kan man nok skaffe seg billig transport. Men jolla er liksom 3x1.5 meter på en måte. Det er litt større enn et agregat. Omdal sjekkes definitivt Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Ja helt andre priser, når jeg skulle frakte v8 motoren var det linjegods som tipset meg om omdal da de ikke prioriterte privatkunder. Omdal tok først betaling for frakten ved levering men grunnet dårlig betaling fra noen så tar de det ved pålossing nå som er ok. Ring dem på 51409000 Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 17.Mai.2010 Del på Facebook Svart 17.Mai.2010 Omdal tok først betaling for frakten ved levering men grunnet dårlig betaling fra noen så tar de det ved pålossing nå som er ok. Pålossing var et nytt ord Ha en god 17. mai alle sammen Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Sjeldenutpå Svart 17.Mai.2010 Del på Facebook Svart 17.Mai.2010 Hør med TNR. Trur ein kar eg kjenner kjører par ganger ukentlig, bur på Stord. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Lumi1 Svart 19.Mai.2010 Del på Facebook Svart 19.Mai.2010 Noe nytt her? Er i en lignende situasjon, og lurer på hva slags priser du fikk hos Omdal og TNR? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2010 fikk tilbud på 3500 kroner men selger på Stord trakk seg. Så jolla og motor er fortsatt til salgs. Enten samlet og hver for seg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.