Hans_K Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Jeg har lyst på baugpropell Noen som kjenner til hvor jeg kan få montert en slik? Strekningen Tønsberg - Moss +/- er aktuell. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Fusebox Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Jeg fikk montert tunnell av Erik Røvig, og monterte resten selv. Godt fornøyd med utført arbeid, både kvalitet og pris. Plast & Montering Erik Røvig Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
haraldk Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Fuglevik Båtservice De gjorde en kjempebra jobb til en god pris for meg. Leverte båten en søndag ettermiddag og hentet den påfølgende fredag. Kan anbefales! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hans_K Posted May 12, 2010 Author Share Posted May 12, 2010 Takker så mye begge to! Fuglevik har absolutt vært inne i bildet for meg også. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts