bm 850 Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Er det noen her inne på forumet som kan gi en beskrivelse av hvordan man synkroniserer DPH drevene? Har en feilvisning på 3 på babord motor. (d.v.s. at styrbord viser -5 helt nede og babord viser -2 helt nede) Håper noen kan hjelpe Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Windy37GM Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Tja, jeg har DPE og der løsniner vi den lille tanngreia som snurer plast hjulet og flytter hjulet 1 tann og ser om det stemmer :-) mvh bavaria32sport Med tidligere usynka drev. Quote Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post Share on other sites More sharing options...
bm 850 Posted May 13, 2010 Author Share Posted May 13, 2010 Beskrivelsen du gir, Bav 32 sport stemmer med DPE 290 drev som du har. På DPH drevet som er utviklet for D serien er dette annerledes. Noen her inne som har en beskrivelse av fremgngsmåte? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts