bm 850 Startet 12.Mai.2010 Del på Facebook Startet 12.Mai.2010 Er det noen her inne på forumet som kan gi en beskrivelse av hvordan man synkroniserer DPH drevene? Har en feilvisning på 3 på babord motor. (d.v.s. at styrbord viser -5 helt nede og babord viser -2 helt nede) Håper noen kan hjelpe Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 12.Mai.2010 Del på Facebook Svart 12.Mai.2010 Tja, jeg har DPE og der løsniner vi den lille tanngreia som snurer plast hjulet og flytter hjulet 1 tann og ser om det stemmer :-) mvh bavaria32sport Med tidligere usynka drev. Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
bm 850 Svart 13.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Beskrivelsen du gir, Bav 32 sport stemmer med DPE 290 drev som du har. På DPH drevet som er utviklet for D serien er dette annerledes. Noen her inne som har en beskrivelse av fremgngsmåte? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.