Yafinn Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Hei Jeg har en stund vært på utkikk etter etter en powerlift. Helst ser jeg etter en manuell powerlift, siden de hydrauliske er noe dyrere. Problemet er bare det at jeg ikke kan finne noen forhandlere som selger dette. Det finnes tonnevis av utenlandske selskaper som selger, men jeg kan ikke se til å finne noen som finnes i Norge. Om det kan hjelpe litt, har jeg en Yamaha 115hk som denne skal brukes til. Er hovedsaklig på utkikk etter en med 6" setback og minst 4" heisehøyde. Jeg vet at det finnes noe her på Baatplassen.no Marked, men det er ingen direkte forhandlere som jeg kan se. Tyder på at det er privatpersoner som selger. Jeg ønsker litt med info og garanti rundt kjøpet. På forhånd takk. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Double Weber Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Prøv Ravns Garage. Quote Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts