Nidelv båt Startet 12.Mai.2010 Del på Facebook Startet 12.Mai.2010 Hei. Har kjøpt meg Nidelv 24 1980 mod. Det fulgte desverre ikke med kjøleskap, er det noen som vet hvilket kjøleskap som går rett inn uten noen modifikasjoner? Takknemlig for svar. Sitér dette innlegget Link to post
knut1955 Svart 12.Mai.2010 Del på Facebook Svart 12.Mai.2010 Hei Tror det er bare 42 l kjøleskap som passer i Nidelv 24 Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv båt Svart 12.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2010 Hei. Det tror jeg også, men det er no da med løs kompressor. Lurer da på hvor jeg skal plassere denne. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 12.Mai.2010 Del på Facebook Svart 12.Mai.2010 Normalt sett er de plassert bak setene foran vendt mot baksete. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Nidelv båt Svart 12.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2010 Ok, takker for svar. Men er det noen andre her som har byttet og til hvilket? Sitér dette innlegget Link to post
Jazzmatazz Svart 12.Mai.2010 Del på Facebook Svart 12.Mai.2010 jeg hadde et vanlig slikt et http://maritim.no/product.aspx?id=13634&groupkey=002007001 det var skjært hull til kompressoren bak på kjøleskapet, framover til batteriene. Sitér dette innlegget Link to post
Indy Svart 14.Mai.2010 Del på Facebook Svart 14.Mai.2010 Hei, monterte samme som jazzmatazz. Kompressoren monteres i batterirommet, under plata du har beina på når du sitter i førerstolen. Skjær hull i veggen i front av pantryinnredningen nederst der kjøleskapet skal inn, stort nok til at kompressoren kan tres gjennom. Lettvint å kople strøm til kompressoren når den sitter i batterirommet. Husk sikring og gjerne egen bryter, greit å kunne skru av kjøleskapet dersom man ikke trenger det. Skru 4 parkerskruer gjennom finerplatene på siden av kjøleskapet, fra utsiden, slik at de går inn i metall"skallet" på kjøleskapet, da sitter det stødig. Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv båt Svart 17.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2010 Takker så mye for svar. Da var det montert :) ble selvfølgelig et 42 L Isotherm, passet perfekt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.