olefr Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Hei Noen som kan hjelpe meg med en reparasjonshåndbok 0g/eller instruksjonsbok til min Yamaha 9.9hk 1990 mod. Jeg har søkt på yamaha sine nettsider men ikke funnen noe på denne modellen. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
L D Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Det finnes en minst to utmerkede manualer på engelsk. Den beste er produsert av SELOC og heter Yamaha Outboards 1984-96 Repair Manual og omfatter alle Yamahas modeller fra 2- 250 hk. Clymer Marine Repair har også en utgave som er helt O.K., men sjøl holder jeg en knapp på SELOC som har gode illustrasjoner og instruktiv tekst som er forholdsvis lettlest. Har du råd, kjøp begge. Både CLYMER OG SELOC kan kjøpes fra Amazon nettbokhandel. Prisen ligger på 20 -30 $ + frakt. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts