olpi Svart 25.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2004 OK! Da har vi jo fått en liten ministatistikk på det med kjøp/salg av båt. Fint å se at så mange er fornøyd med den båten de har og ikke skal selge. Fint at også mange har råd til annen båt, men kanskje heller prioriterer andre ting høyere. For mange bruker jo båten bare 3 uker eller mindre, og da er det høl i hue etter min mening å legge en mill. eller mer i båt. 2 stk er lei og selger uten å kjøpe ny båt. Kan jo være flere grunner til det. Takk for oppslutningen så langt (131 stemmer) Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 25.August.2004 Link til dette innlegget Svart 25.August.2004 Jeg planlegger en negativ trefotssyke. Det blir for dyrt med den båten vi har nå. Planlegger å anskaffe en liten (og kjapp) ca 23 fots seilbåt. Uten strøm, uten innenbordsmotor, uten dyrt vedlikehold, men med masse båtglede. Hmm, det blir visst -10 fot. Spennende hvordan det går. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Victora III Svart 28.August.2004 Link til dette innlegget Svart 28.August.2004 Hvorfor i alle dager skal jeg selge?? Storfornøyd med min Nor Star 290. Riktig nok ha vært interesenter på brygger rundt om, men har en først brukt tid på å lete fram en passende båt er det jo ikke noe en kvitter seg med det første. Passe stor, passe rask, passe dyr - igrunnen passe! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.