Hobby 430 Sport Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 (edited) Holder på og pusser opp en GH 15 som de skal monteres en NY 25 hk Tohatsu 4 takt , men er veldig i tvil hvilke kabler eg skal bestille... Er de noen her som vet hvilke kabler som passer motor og kontrollboks?? Styresnekke og kabel, er de nødvendig med stor styresnekke til en 25 hk 4 takt? eller er de bare over 50 hk de trengs? Edited May 13, 2010 by SandvikAC25 (see edit history) Quote O Erland med båtførerbevis Link to post Share on other sites More sharing options...
Hobby 430 Sport Posted May 13, 2010 Author Share Posted May 13, 2010 Ingen Quote O Erland med båtførerbevis Link to post Share on other sites More sharing options...
Hobby 430 Sport Posted May 15, 2010 Author Share Posted May 15, 2010 Lite respons her folkens!!! vet dei på Maritim hva som passer? finnes de kataloger for sånn? Quote O Erland med båtførerbevis Link to post Share on other sites More sharing options...
Sinten Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 Har du maritimkatalogen liggande? Meiner det skal stå i den kva kabel som passar til kva motormerke, gjorde iallfal det før. Quote "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post Share on other sites More sharing options...
Hobby 430 Sport Posted May 15, 2010 Author Share Posted May 15, 2010 Har ikkje sånn katalog eg Quote O Erland med båtførerbevis Link to post Share on other sites More sharing options...
Sinten Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 Sjekka i maritimkatalogen, og ut i frå den ser det ut til at Tohatsu skal ha universalkabel. Viss du kjøper Ultraflexkabel så skal du ha C2 (tynn) eller C8 (kraftig). Viss du kjøper Multiflexkabel så heiter tilsvarande kablar EC033 (tynn) og EC133 (kraftig). Til min "vetle" 9,9 hk har eg ein C2 kabel til gass, og ein C8 kabel til gir. Eg var eigentleg tenkst til å bruke C2 til både gass og gir, men ved ein feil så fekk eg ein C2 og ein C8 kabel (men betalte for to C2 kablar ). Men til ein 25 hk spørst det kanskje om du bør ha ein C8 til gir uansett, alt etter kor tung den er å få i gir. Angåande styresnekke så skal det vere nok med den den minste typen, som skal gå opp til 50 hk. Her har du eit forslag til to handlelister: Marineshop Maritim Utanom dette må du ha ein del monteringsutstyr, men det har du kanskje allereie? Quote "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts