Jump to content

Hvilke Kontrollkabler er de som passer ny Tohatsu 25 hk 4 takt?

Hobby 430 Sport

Recommended Posts

Holder på og pusser opp en GH 15 som de skal monteres en NY 25 hk Tohatsu 4 takt , men er veldig i tvil hvilke kabler eg skal bestille... Er de noen her som vet hvilke kabler som passer motor og kontrollboks??

Styresnekke og kabel, er de nødvendig med stor styresnekke til en 25 hk 4 takt? eller er de bare over 50 hk de trengs?

Redigert av SandvikAC25 (see edit history)

O Erland

med båtførerbevis

Sjekka i maritimkatalogen, og ut i frå den ser det ut til at Tohatsu skal ha universalkabel. Viss du kjøper Ultraflexkabel så skal du ha C2 (tynn) eller C8 (kraftig). Viss du kjøper Multiflexkabel så heiter tilsvarande kablar EC033 (tynn) og EC133 (kraftig).

Til min "vetle" 9,9 hk har eg ein C2 kabel til gass, og ein C8 kabel til gir. Eg var eigentleg tenkst til å bruke C2 til både gass og gir, men ved ein feil så fekk eg ein C2 og ein C8 kabel (men betalte for to C2 kablar :wink:). Men til ein 25 hk spørst det kanskje om du bør ha ein C8 til gir uansett, alt etter kor tung den er å få i gir.

Angåande styresnekke så skal det vere nok med den den minste typen, som skal gå opp til 50 hk.

Her har du eit forslag til to handlelister:

Marineshop

marineshophandleliste.jpg

Maritim

maritimhandleliste.jpg

Utanom dette må du ha ein del monteringsutstyr, men det har du kanskje allereie?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...