Maika Startet 13.Mai.2010 Del på Facebook Startet 13.Mai.2010 Jeg skal reparere litt på sidene av båten. Dårlig sparkling har medført at lakk har skallet av og sparkel sprukket opp. Jeg har kjøpt 2-komponent (bil)-lakk, og ble fortalt av han som bygde båten at jeg burde bruke epoxy-, og ikke polyestersparkel som inneholder litt vann. Jeg syns det ser ut som det er et lag med noe i mellom gammel sparkel og lakk, er det kanskje en slags grunning? Og burde jeg uansett grunne på sparkelen med noe før lakkingen? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 13.Mai.2010 Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Søk på forum her med forskjellige stikkord, så får du sikkert treff og tips... ellers så setter vi veeeldig stor pris på bilder. Lettere å orientere seg då :-) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
rolf-eigil Svart 13.Mai.2010 Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Kvalitets epoxi som Sp eller West kan lakkes rett på. Men den er meget,meget hård å pusse om du ikke bruker rett tilsettning. Mitt råd, epoxi groft og vanlig sparkel til slutt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.