Marina 7050 Startet 13.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2010 Nå jeg sjekket instruksjonsboken manger, søkt på nettet men finner ikke noe om det. Så jeg jeg lurer bare på om noen vet om det skal være/er anoder på selve innenbordsmotoren, og hvor jeg eventuelt finner disse? Mulig jeg ikke har riktig i det hele tatt men kunne vært ok og vite litt mer sikkert. Gjelder en VP kad 32 Sitér dette innlegget Ifølge Aleksander L. Kielland er Jæren stedet for viderekomne turister. Link to post
Aquadoren Svart 13.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2010 Har ingen sinkanoder på motor, samme som for KAD44 Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
Marina 7050 Svart 13.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2010 Takker for svar, litt beroligende. Ha en god båthelg Sitér dette innlegget Ifølge Aleksander L. Kielland er Jæren stedet for viderekomne turister. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.