Marina 7050 Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Nå jeg sjekket instruksjonsboken manger, søkt på nettet men finner ikke noe om det. Så jeg jeg lurer bare på om noen vet om det skal være/er anoder på selve innenbordsmotoren, og hvor jeg eventuelt finner disse? Mulig jeg ikke har riktig i det hele tatt men kunne vært ok og vite litt mer sikkert. Gjelder en VP kad 32 Quote Ifølge Aleksander L. Kielland er Jæren stedet for viderekomne turister. Link to post Share on other sites More sharing options...
Aquadoren Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Har ingen sinkanoder på motor, samme som for KAD44 Quote Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post Share on other sites More sharing options...
Marina 7050 Posted May 13, 2010 Author Share Posted May 13, 2010 Takker for svar, litt beroligende. Ha en god båthelg Quote Ifølge Aleksander L. Kielland er Jæren stedet for viderekomne turister. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts