HurriCane Startet 13.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2010 Hei, har ett problem med min "circuit breaker" på min mercruiser 3.7L 170hk. Tenning og alt fungerte som det skulle, så trykte jeg på knappen circuit breaker, bak gasseren, og nå prøver motoren og starte uten att jeg har på tenning. Må ta av batteripolen får att den skal slutte og gå på starteren. Noen som har noe erfaring.? er det noe jeg må gjøre får og nullstille den eller noe? Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 13.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2010 (redigert) Hei, Kan dette være noe en tidligere eier har montert? "CB" er jo bare et generelt navn på en sikring, gjerne en som også kan benyttes som bryter. Det hender det er kjekt å kunne dra rundt motoren mens man står på hue nedi motorrommet. Bilde? Redigert 13.Mai.2010 av dvil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
HurriCane Svart 13.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2010 Den er orginal, kan legge ut bilde i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.