Nidelv 28 Søgne Startet 13.Mai.2010 Del på Facebook Startet 13.Mai.2010 Lurer på om jeg har fått inn vann i sidestabilistatoren? ett hellsike hver gang jeg tar ut båten pga kranstroppene som presser her. Er disse fyllt med luft eller ? har fulle diesel/vann tanker. Mulig jeg husker feil, men syntes den lå veldig dypt i år! Noen som kan gi meg ett svar? Noen samtidig som vet hvordan disse sidestab. er festet til skroget? kan de komme vann inn i båten? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 13.Mai.2010 Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Er det noko som er støpt under på skroget, disse sidestabilisatorene? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 13.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 De er festet på siden, tror de er boltet..... Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 13.Mai.2010 Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Nei, syntest den lå helt fint eg Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
jørn Svart 13.Mai.2010 Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Jeg gikk inn på finn.no for å sammenligne med bilder der. Vanskelig å si utifra bilder, men jeg vil ikke si at jeg synes din ligger noe lavere i vannet enn andre. Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 13.Mai.2010 Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Lurer på om jeg har fått inn vann i sidestabilistatoren?....... Noen samtidig som vet hvordan disse sidestab. er festet til skroget? kan de komme vann inn i båten? Disse sidestabilisatorene er vel ikke hule slik at de gir oppdrift? Følgelig tynger de heller ikke om de skule blitt fylt av vann. Det er vel klart at alt som er festet til skroget med gjennomgående bolter kan medføre lekkasjer, men dette vannet skulle du ha funnet inne i båten. Vet ikke om du har dobbelt skrog. Vi har ikke det.... Om du ikke har funnet vann inne i båten, så tror jeg den ligger normalt. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
SandAnker Svart 13.Mai.2010 Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Syns ikke det ser så galt ut, har du fylt full vanntank og disel tanker? Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 13.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Takker, er nå berliget...ja har fulle tanker, vann og diesel, ingen vann i båten...takker folks... Sitér dette innlegget Link to post
PR Fender Svart 15.Mai.2010 Del på Facebook Svart 15.Mai.2010 Hei! Det er helt normalt ved fulle tanker Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 15.Mai.2010 Del på Facebook Svart 15.Mai.2010 Det var sikkert høyvann når du tok bildene,som kona ville sagt!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
janht Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Jeg synes den ligger litt skjevt mot babord, og litt dypt. Jeg fikk orden på min 89-modell med samme symptomer ved å tette høyre stabilisator. Brukte sicaflex og skruer for å feste og tette den mot skroget. Sitér dette innlegget Link to post
Athena Svart 10.Juni.2010 Del på Facebook Svart 10.Juni.2010 Har trolig samme modell båt (1985) og den ligger akkurat likt din når tankene er fulle. Sitér dette innlegget Mvh. Frode og MV AthenaOpenCPN Norge - Gratis Kartplotter for PC Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.