snurresprett Startet 13.Mai.2010 Del på Facebook Startet 13.Mai.2010 Selger sier at dette er en Nordkapp 19. men er litt usikker.. Sitér dette innlegget Link to post
withsmann Svart 13.Mai.2010 Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Etter å ha søkt litt på finn synes jeg den ligner veldig på en nordkapp 17. Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 13.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Etter å ha søkt litt på finn synes jeg den ligner veldig på en nordkapp 17. Nordkapp 17 har liggeplass forran, og det har ikke denne, synes heller ikke Baugen ligner spesielt? Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 13.Mai.2010 Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Dette er definitivt ingen Nordkapp. Vindskjermen kan ligne noe, men hverken form eller linjer ligner. Hva det kan være, vet jeg ikke.. Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 14.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2010 Dette er definitivt ingen Nordkapp. Vindskjermen kan ligne noe, men hverken form eller linjer ligner. Hva det kan være, vet jeg ikke.. Eier påstår at dette er nordkapp.. hehe Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 14.Mai.2010 Del på Facebook Svart 14.Mai.2010 Nå ligger jo denne båten ute på Finn og der ligger det også en del andre eldre Nordkapper så da er det vel bare å sammenligne litt? Trodde heller ikke at dette kunne være en Nordkapp, men må innrømme at den ligner en god del på andre båter til salgs av "moden" årgang som også hevdes å være Nordkapp. Nå er jo 10.000 ingen ublu sum for en båt så det spiller vel kanskje ikke så stor rolle hva båten en gang i tidenes morgen har hatt av navn? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.