Kristina III Startet 13.Mai.2010 Del på Facebook Startet 13.Mai.2010 Båten min har et instrumentpanel som avbildet under: Det har i dag akkurat plass til en Raymarine C80 kartplotter. Jeg ønsker å bytte ut C80 med en E120W som er noen centimeter bredere. Jeg ønsker derfor å bygge om dashbordet for å gi plass til den nye plotteren. Tanken er å gjøre den opphøyde delen i midten ovenfor vippebryterne bredere. Er det noen som kjenner til et verksted på strekningen Oslo - Larvik som utfører denne typen ombygginger med gode referanser? Sitér dette innlegget Link to post
Kristina III Svart 10.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2010 Skulle noen lese dette emnet en gang og ønske svaret, så har jeg fått anbefalt følgende: Tønsberg båtbyggeri MB Marine, Tjøme Nøtterøy båtsenter Sitér dette innlegget Link to post
TwinCab Svart 10.Juni.2010 Del på Facebook Svart 10.Juni.2010 Jeg ville vel også lagt til Huseklepp Modellverksted i Tønsberg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.