Kristina III Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Båten min har et instrumentpanel som avbildet under: Det har i dag akkurat plass til en Raymarine C80 kartplotter. Jeg ønsker å bytte ut C80 med en E120W som er noen centimeter bredere. Jeg ønsker derfor å bygge om dashbordet for å gi plass til den nye plotteren. Tanken er å gjøre den opphøyde delen i midten ovenfor vippebryterne bredere. Er det noen som kjenner til et verksted på strekningen Oslo - Larvik som utfører denne typen ombygginger med gode referanser? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Kristina III Posted June 10, 2010 Author Share Posted June 10, 2010 Skulle noen lese dette emnet en gang og ønske svaret, så har jeg fått anbefalt følgende: Tønsberg båtbyggeri MB Marine, Tjøme Nøtterøy båtsenter Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
TwinCab Posted June 10, 2010 Share Posted June 10, 2010 Jeg ville vel også lagt til Huseklepp Modellverksted i Tønsberg Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts