jeims Startet 14.Mai.2010 Del på Facebook Startet 14.Mai.2010 Hei Har fått banke lyd i min motor Johnson 150 ficht fast strike 1998 mod Jeg har ringt innpotøren av disse motorene,Ken Cook Company,mercury marine + en masse norske inpotører i norge. Men de har bare vedlike holds bøker. Det jeg er på leit etter er verksteds hånboka til min motor. Jeg tør ikke og begynne med demonteringa. Det er så mye dippedutter,kabler,koblinger,ledninger,milioner med skruer. Får vel det i stykker, men det blir vell umulig og få det i sammen igjen. Er det noen som har en sånn bok til min motor. Var på verksted,men de sa att det ble så dyrt og fiksa en så gammel motor. Sitér dette innlegget Link to post
Vbunn Svart 13.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2010 Hei du. Jeg har verkstedhåndboka til den motoren der. Er heller ikke vanskelig ,og få tak i deler til motoren ganske billig er det også. Har selv overhalt 2 stk en 115 V4 ,og en 150 V6 som jeg fortsatt bruker. Kjempefine motorer som går godt. Har et par råder liggende. det er de som er dyre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.