strek1 Startet 14.Mai.2010 Del på Facebook Startet 14.Mai.2010 (redigert) Som overskriften tilsier lurer jeg på hvor og gjerne hvordan jeg skal montere sinkanoder på båten! Legger ved et bilde, så det skal bli enklere og tegne og forklare :-) :-) Redigert 14.Mai.2010 av strek1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 14.Mai.2010 Del på Facebook Svart 14.Mai.2010 hei, her er det vel ikke så mye som trengs. Men f.eks 1 stk "egg" rundt aksel og/eller 1 stk halvkilos på flyndre (mellom ror og kjøl) festet med skruer og kabel til propellanlegget ? Jon Sitér dette innlegget Link to post
strek1 Svart 19.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2010 Er det ikke mer som skal til altså?? Da skal jeg jaggu få det til på egenhånd Sitér dette innlegget Link to post
strek1 Svart 27.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2010 Blir ikke helt klok på dette jeg. Er det så at det holder med en halvkilos flyndre mellom ror og kjøl?? Må jeg pusse vekk bunnstoff slik at anoden ligger an på metall?? Er det da spesielle skruer som skal benyttes?? Og ikke minst, bør jeg ha en rundt akslingen og?? Sitér dette innlegget Link to post
Vannlinjen Svart 27.Mai.2010 Del på Facebook Svart 27.Mai.2010 Jeg ville pusset så det var metall mot metall. Kjøp syrefaste skruer. Lønner seg nok med en på akslingen også. Jeg bruker ihvertfall det på min Nidelv 24, og den tæres som bare f. Sitér dette innlegget Link to post
strek1 Svart 28.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2010 Takk, da spørs det om det ikke blir en på akslingen og ja! Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 28.Mai.2010 Del på Facebook Svart 28.Mai.2010 jeg ville hatt både på aksling og flyndre. Ledning fra den på flyndra opp til hylsa, og gjerne en lask videre til roraksling også og det lar seg gjøre rent praktisk. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.