magnumlars Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 Etter at eg hadde båten på land og gav den ein real dose TLC (fjerne alt bunnstoff, prime og legge nytt)har både båt og motor "vakna til liv". Før greidde eg 2600rpm på maks (som er oppgitt maksturtall). No viser turtellaren mellom 2700-2800 på maks. Turtellaren min er ikkje "heilt i lodd" då eg treng 1100-1200rpm før den vaknar til liv. Kan det vere at turtellaren viser for mykje? Korleis får eg evt kontrollert dette utan å kjøpe ein ny turtellar? Ved maks turtall oppnår eg ein fart på ca 15 knop som er identisk med maks oppgitt fart frå fabrikk på denne båten/motoren. Motor: FordSabb 2722E 85hk Båt: Halco 29 Økonomi Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Sjeldenutpå Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 Finnest multimeter som kan måle o/min. Kanskje ein bekjent elektrikker har? Trur de fester ein merkelapp på veiva og bare sikter på, og leser av. Quote Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post Share on other sites More sharing options...
mr.know.it Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 vis det er en innenbords motor det er snakk om kan du altids kjøpe en håndholt digital turteller og feste ein refleksbit på ei reimskive og lese av turtalle deretter:) er ikke sikker på hvor du får kjøpt eit slikt instrument men du kan leite litt på nettet eller muligens biltema som har stort sett alt:) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Ingar Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 http://www.biltema.no/no/Verktoy/Maleverktoy/Maleinstrument/Universell-turtallsteller/?prdid=15282 Litt jobb å finne da turteller heter turtallsteller på Biltemsk... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts