Jump to content

FordSabb 2722E 85hk, høgt turtall. Feil på turtellar?

magnumlars

Recommended Posts

Etter at eg hadde båten på land og gav den ein real dose TLC (fjerne alt bunnstoff, prime og legge nytt)har både båt og motor "vakna til liv". Før greidde eg 2600rpm på maks (som er oppgitt maksturtall). No viser turtellaren mellom 2700-2800 på maks.

Turtellaren min er ikkje "heilt i lodd" då eg treng 1100-1200rpm før den vaknar til liv. Kan det vere at turtellaren viser for mykje? Korleis får eg evt kontrollert dette utan å kjøpe ein ny turtellar?

Ved maks turtall oppnår eg ein fart på ca 15 knop som er identisk med maks oppgitt fart frå fabrikk på denne båten/motoren.

Motor: FordSabb 2722E 85hk

Båt: Halco 29 Økonomi

vis det er en innenbords motor det er snakk om kan du altids kjøpe en håndholt digital turteller og feste ein refleksbit på ei reimskive og lese av turtalle deretter:) er ikke sikker på hvor du får kjøpt eit slikt instrument men du kan leite litt på nettet eller muligens biltema som har stort sett alt:)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...