MaxiMarius Startet 15.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 15.Mai.2010 Hei Tenkte starte en liten tråd for oss som går med en drøm om å seile jorden rundt! Her kan alt diskuteres og erfaringer deles! Jeg har hvertfall en drøm om å seile fra Norge - Skottland - Lisboa - Porto santo - Caribien - ? Etter dette har jeg ikke noe konkret vei å dra men Australia, New Zealand hadde vært drømmen (var på New Zealand i 2007 og det var helt fantastik) Driver å leser meg opp på utstyr, teknikker, ruter, Båttyper og tips for en slik seilas. Tidsaspektet for en slik tur har jeg ikke tenkt på en gang men 3-4år må man vel regne med. Noen tips om bøker? Leser Jimmy Cornell - World Cruising Routes. Kunne også tenkte meg å være med som med seiler på mindre turer, kanskje over atlantern og tilbake.... Noen andre som har en verdensseiler i magen? Eller en drøm (som kanskje ikke realiseres, men det er lov å drømme!)om å seile på de store verdenshav? Det har hvertfall jeg! Seilhilsen fra Marius Sitér dette innlegget Link to post
Capitaine Svart 15.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2010 Her er en lignende tråd hvor du kanskje kan hente inspirasjon, ideer, tips osv.: Vi som planlegger jordomseiling (Avreise 2012 +/-) Sitér dette innlegget Link to post
MaxiMarius Svart 16.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2010 Takk! Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 16.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2010 Noen tips om bøker? Hvem har ikke en slik drøm? Gå inn på Flyt forlag, der finner du masse interessant litteratur. Vi kjøpte alle bøkene for et par år siden, snart på tide å bestille de som har kommet ut siden... Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.