sjarke 1 Startet 16.Mai.2010 Del på Facebook Startet 16.Mai.2010 hei,jeg har tatt ut stempel og sylinderforing på en sabb 10 hk. der står stempelringene fast. noen som vet hvordan jeg skal få løsnet disse? jeg har hatt stempelet stående i diesel flere dager nå men de vil ikke løsne. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Velkommen i dette utmerkede forum!! Når du først tar på deg den jobben så regner du vel med å skifte ringene samtidig? Da kan du vel like godt bare knekke dem ut? Husk bare på å gjøre sporene veldig godt rene og sørg for å få de nye ringene riktig inn på plass . . . . Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
index Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Sett stemplene opp ned i et par cm vann over natten, da pleier de å løsne! Hvis ikke så får du dem løs ved å lirke i enden med et lite skrujern. Hvis du likevel skal skifte ringer, knekker du nen av ringene, sliper enden skrå og bruker denne til å rengjøre ringsporene med. Det ligger nok mye bek og koks i sporene, disse må være gullende rene før du monterer nye ringer... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
sjarke 1 Svart 16.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 jeg hadde håpet på å få ringene ut hele. Sitér dette innlegget Link to post
sjarke 1 Svart 16.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 de sitter så godt at jeg ikke får løsnet dem med skrujern. Sitér dette innlegget Link to post
Vindfang Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Har god erfaring med automatgearolje. Det fantes før noe som het RED-X, vet ikke om det finnes nå. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Prøv nå med vann først da, som jeg sa tidligere... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bartesam Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Vann er fint det...løser opp koksen som ringene har satt seg fast i Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.