Blaster01 Startet 16.Mai.2010 Del på Facebook Startet 16.Mai.2010 Noen som kan anbefale en god pumpe som kan kjøres begge veier og som tåler diesel...? (Jada jada, jeg kjenner til systemet med å ha 4 kraner (2 på tilførsel og 2 på returen.) Vil montere denne mellom dieseltankene for å kunne flytte diesel mellom tankeme som ligger på Styrbord og babord side. Da kan jeg enkelt flytte diesel mellom tankene mens jeg går eller ligger i ro og trimme båten litt. Noen som har erfaringer her...???? Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 (redigert) Jeg har tenkt på det samme selv. Lurer på denne. Edit: Ah! Nå skjønte jeg spørsmålet. Begge veier, for svarte.... Redigert 16.Mai.2010 av Anna Nym (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Tror det va M/Y Casa her på forumet, som innstalerte en tannhjulspumpe fra Biltema til det formålet. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Blaster01 Svart 16.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 (redigert) Biltema pumpene er vel MARCO pumper....vet ikke hvordan de er å kjøre begge veier...? Måtte i tilfelle hatt en vendebryter som ser ut som den hører til i båt.... Tenkte at det kanskje var noen som hadde montert noe som var laget for formålet.... Redigert 16.Mai.2010 av Blaster01 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.