kysi Startet 16.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2010 Mitt Alpha One (1996/gen II) har vært lagret et par år mens båten har vært til reperasjon. Når jeg endelig skulle få det på plass har den horisontale drivakselen inn i toppen av drevet kilt seg. Nederste del av drevet fungerer fint og jeg kjenner at det er liv i den vertikale akslingen når jeg beveger propellen med drevet i gir. Utfordringen er da at jeg må ut med denne "retainer nut" som holder dette på plass og sannsynligvis skifte lagre. Er det noen som har erfaring på denne jobben og kjenner til noen feller?? Sitér dette innlegget Link to post
Akora Svart 17.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2010 Du trenger en friksjonsmåler for å stramme opp igjen mutteren som holder det sammen, den skal kunne rotere med en viss friksjon når mutteren er strammet korrekt. Ellers er det ikke så mange feller som jeg kommer på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.