SSM Startet 16.Mai.2010 Del på Facebook Startet 16.Mai.2010 Heisann :) Som sagt, hvor finner man båtstoler som er på skinner? Ønsker å slippe å skru flere hull, har allerede to stoler som er på skinner. - SSM Sitér dette innlegget Link to post
Styrbert Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Hei, mulig Maritim har løse skinner som du kan montere under stolen din ... Mvh, Styrbert Sitér dette innlegget Link to post
SSM Svart 16.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Jeg har skinner som er montert på siden, og så ben som man skrur(?) på.. Det jeg lurer på er egentlig om man bare kan kjøpe vanlige stoler (fra Martim.no eller andre) og montere dette på. Sitér dette innlegget Link to post
Styrbert Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Beklager, jeg er ikke mye til hjelp. Du må høre med de du tenker kjøpe stol av. Mvh, Styrbert Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.