Sjøfalken Posted May 16, 2010 Share Posted May 16, 2010 (edited) Hei Har kjøpt meg en båt med suzuki 9,9 2 takt 2005 modell. Noen som vet hvor mye olje som skal vere i bensinen på denne? Selger sa at det var 2% men den ryker veldig mye og er derfor ikke helt sikker. Takknemlig for svar:) Edited May 16, 2010 by Sjøfalken (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Slostrilen Posted May 16, 2010 Share Posted May 16, 2010 (edited) Hei. Her skal det noke være 1 % oljeblanding i bensinen.Det hadde ihvertfall jeg på en 9,9 suzuki fra midten av 90 tallet som jeg brukte en stund, regner ikke med de har gått opp på blandingsforholdet. Men hør gjerne med en suzuki forhandler for å være 100 % sikker. Edited May 16, 2010 by Slostrilen (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Sjøfalken Posted May 16, 2010 Author Share Posted May 16, 2010 Er du helt sikker på det? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts