Sjøfalken Startet 16.Mai.2010 Del på Facebook Startet 16.Mai.2010 (redigert) Hei Har kjøpt meg en båt med suzuki 9,9 2 takt 2005 modell. Noen som vet hvor mye olje som skal vere i bensinen på denne? Selger sa at det var 2% men den ryker veldig mye og er derfor ikke helt sikker. Takknemlig for svar:) Redigert 16.Mai.2010 av Sjøfalken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Slostrilen Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 (redigert) Hei. Her skal det noke være 1 % oljeblanding i bensinen.Det hadde ihvertfall jeg på en 9,9 suzuki fra midten av 90 tallet som jeg brukte en stund, regner ikke med de har gått opp på blandingsforholdet. Men hør gjerne med en suzuki forhandler for å være 100 % sikker. Redigert 16.Mai.2010 av Slostrilen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøfalken Svart 16.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Er du helt sikker på det? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.