Jump to content

Slo av strøm før Wallas var avkjølt, nå starter den ikke

CAM

Recommended Posts

Jeg har en Wallas 1800 i båten og er litt grønn på bruken. Vi hadde den igang og alt var i skjønneste orden, men da vi la til kai slo jeg av strømmen til Wallas'en før den hadde fått kjølt seg ned. Etter denne tabben har jeg ikke fått start på den igjen, og leste i instruksjonsboka at man aldri skulle koble fra strømmen før den var ferdig nedkjølt. Har noen forslag til forklaring/løsning?

Du kan ha brent i stykker noe inni varmeren, siden du har kuttet strømmen til kjøleviftene mens den var varm. Jeg ville ha demontert varmeren og levert den inn til service. Med litt flaks kan den reddes...

For fremtiden ville jeg ha koplet varmeren utenom hovedbryter, sånn at det blir fysisk umulig å slå av strømmen til den!

Redigert av index (see edit history)
"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...