CAM Startet 16.Mai.2010 Del på Facebook Startet 16.Mai.2010 Jeg har en Wallas 1800 i båten og er litt grønn på bruken. Vi hadde den igang og alt var i skjønneste orden, men da vi la til kai slo jeg av strømmen til Wallas'en før den hadde fått kjølt seg ned. Etter denne tabben har jeg ikke fått start på den igjen, og leste i instruksjonsboka at man aldri skulle koble fra strømmen før den var ferdig nedkjølt. Har noen forslag til forklaring/løsning? Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 (redigert) På selve varmeren skal du finne en termosikring som mest sannsynlig har "spretti" ut. Mener denne sitter ved/rundt/mellom luftrøret/rørene som leder varmluft ut av varmeren. Redigert 16.Mai.2010 av Jorg-1 (see edit history) Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
CAM Svart 16.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Hei og takk for raskt svar, men den har jeg prøvd å trykke inn og det hjalp ikke. Mulig jeg ikke trykket den langt nok inn? Kan det være noe annet? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 (redigert) Du kan ha brent i stykker noe inni varmeren, siden du har kuttet strømmen til kjøleviftene mens den var varm. Jeg ville ha demontert varmeren og levert den inn til service. Med litt flaks kan den reddes... For fremtiden ville jeg ha koplet varmeren utenom hovedbryter, sånn at det blir fysisk umulig å slå av strømmen til den! Redigert 16.Mai.2010 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
CAM Svart 16.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Takk, takk. Jeg får håpe det ikke er så galt at den ikke kan reddes..... Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Ta "service" selv. Det er kanskje glødetråden som ligger over "potta" som er brent av. Om det ikke er det, finner du kanskje andre ting. Og så blir du kjent med hvordan den er bygget opp. Ingen hokus-pokus. Min er koblet utenom hovedstrømsbryter/hovedsikring. Sitér dette innlegget Link to post
CAM Svart 18.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2010 Takk Anna Nym, det skal jeg prøve. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.