Kotnes Posted May 16, 2010 Share Posted May 16, 2010 Som overskriften sier så lurer jeg på dette. Har funnet den ene oppå og i forkant av varmeveksler men hvor har den andre gjemt seg? Fikk beskjed om at det er 2 stk på denne motor. Informer meg hvis dette er feil. Takknemlig for alle svar. Quote Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post Share on other sites More sharing options...
Trophy Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 (edited) Det er 2 anoder. Den andre tror e er like i nærheten litt lavere foran på samme side av motoren og vanskeligere og komme til Edited May 17, 2010 by Trophy (see edit history) Quote Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post Share on other sites More sharing options...
free Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 ligger på undersiden rett i nærheten av den andre, det hender at den har fått et lite strøk sort lakk å ikke synes for godt Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Kotnes Posted May 17, 2010 Author Share Posted May 17, 2010 Hjertelig takk til begge. Greit å få på plass nye. Quote Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post Share on other sites More sharing options...
tkb Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Får legge til at anodene på motor og drev skal være i aluminium og ikke zink. Det er dette du får kjøpt orginalt. På min ES 200,som er en mindre utgave,sto det to anoder i boka,men det var ifølge Marine Power feil. Skulle bare være en i framkant på motor. Dette har jeg praktisert. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Kotnes Posted May 17, 2010 Author Share Posted May 17, 2010 Har kjøpt orginalanodene så regner med at jeg har fått riktige. At jeg skrev SINKanoder er bare gammel vane. Quote Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts